Wanneer u op reis bent heeft u net zoveel behoefte aan betrouwbare ondersteuning als op kantoor – of misschien nog wel meer. Haal- en brengservice op reis biedt voor in aanmerking komende producten hoogwaardige retour-aan-HP services met remote telefonische support en offsite reparatie in een door HP aangewezen reparatiecentrum. De service omvat ophalen, offsite reparatie, materialen en onderdelen, arbeidskosten en retourzending.
Product features
- Betrouwbare ondersteuning op reis
Bijna overal waar u voor uw werk moet zijn, vindt u ons ook, met ondersteuning die in meer dan 70 landen overal ter wereld beschikbaar is. - Kies voor deur-tot-deur service
HP biedt een haal- en brengservice met ophalen, reparatie van het defecte product en retourzending van het werkende product. - Reduceer uw kosten
Voor producten in niet-bedrijfskritische omgevingen biedt haal- en brengservice een betrouwbaar, voordelig alternatief voor onsite support.
Kenmerken
HP-segment
Bedrijf, Enterprise
Leveranciersinformatie
Type ondersteuning
Haal- en brengservice
Plaats van service
Offsite
Garantiedekking
Binnen garantie
Dekkingsgegevens
Standaard werkdagen – 9 uur
Reactietijd
Reparatie binnen 3-7 werkdagen
Servicemethode
Reparatie depot
Type verzorgingspakket
Electronisch
Dekkingsperiode
48 maand(en)
Logistics options
Haal- en brengservice door koerier