Voor bedrijven & organisaties

Gratis verzending vanaf € 250,-

Groot assortiment producten en merken

Levering volgende dag op voorraadartikelen

Uw zakelijke IT dienstverlener

Klantenservice

Wij zetten ons volledig in om u de beste service te bieden, waarbij we optimaal gebruikmaken van de mogelijkheden van onze toeleveranciers, partners en onze eigen faciliteiten.

Ons doel is om onze webshop en klantenportaal zo gebruiksvriendelijk mogelijk te maken, zodat er minimale uitleg nodig is. Onze ontwikkelaars werken continu aan verbeteringen om dit te realiseren.

Heeft u toch vragen? Neem gerust contact met ons op via 020-2222742 of e-mail naar service@truedata.nl.

Bestellen

Onze focus ligt momenteel op de zakelijke markt. Bedrijven, ZZP’ers en overheidsinstanties kunnen bij ons bestellen. De consumentenmarkt staat op onze wensenlijst voor de toekomst. U kunt bestellen via de webshop, en voor ondersteuning of maatwerkoplossingen kunt u ons bereiken via telefoon of e-mail.

Ordering from abroad:
To place an order from other countries, please use the quotation feature. Shipping costs to the destination will be added to the quotation.

We blijven ons bestelproces voortdurend verbeteren. Als er ergens onduidelijkheid is, horen wij dat graag. Wij staan altijd open voor suggesties en verbeteringen.

Betalen

Betalen kan op de verschillende manieren. 

Vooruitbetaling per bank:
U   kunt uw bestelling vooraf betalen via bankoverschrijving naar rekeningnummer: NL54RABO0150103964 , t.n.v. Truedata B.V. Zodra wij de betaling hebben ontvangen, gaan we over tot de verwerking van uw bestelling.

Op rekening:
Bedrijven die regelmatig op de webshop besteld hebben kunnen na goedkeuring van hun kredietaanvraag op rekening betalen. Na beoordeling wordt een kredietlimiet vastgesteld, waarmee u uw bestellingen achteraf kunt voldoen. De aanvraag voor een kredietlimiet duurt doorgaans 1 tot 2 werkdagen. Zodra de goederen worden verzonden, ontvangt u de factuur. De standaard betaaltermijn bedraagt 14 dagen .

iDEAL:
Wij raden iDEAL aan als betaalmethode. Deze populaire betalingsoptie wordt ondersteund door alle grote en kleine Nederlandse banken. Na uw iDEAL-betaling kunnen wij direct tot uitlevering overgaan, mits de producten op voorraad zijn.

Creditcard:
Betalen met creditcard is mogelijk op verzoek, maar standaard niet ingeschakeld.

PayPal / Bitcoin / Klarna:
Deze betaalmethoden worden door ons niet ondersteund en zullen ook in de toekomst niet beschikbaar zijn.

Lease:
Voor leasing bieden wij maatwerkoplossingen. Truedata werkt samen met meer dan zeven verschillende leasemaatschappijen om een passend voorstel voor u te creëren.

Bezorgen

Onze webshop is gekoppeld met vele distributiecentra om zo veel mogelijk producten zo snel mogelijk direct van magazijn naar u uit te leveren.

Wanneer de producten op voorraad zijn worden ze direct verstuurd. Verschillende magazijnen garanderen “next day delivery” voor een andere tijd. Soms lukt dit nog voor 19:00 en soms is dit 16:00. Wij zijn bezig met de verschillende partijen betere levertijden af te spreken, dus houdt dit stukje goed in de gaten.

Gratis verzending:
Voor alle bestellingen boven € 250,- nemen wij de verzendkosten voor onze rekening. Voor maatwerk projecten/producten en oplossingen kunnen afwijkende transportkosten in rekening gebracht worden. In dit geval staan ze vooraf op de offerte gespecificeerd.

Leveringen:
Bestellingen worden zowel binnen als buiten Nederland afgeleverd. Voor bestellingen met een afleveradres buiten Nederland zult u contact op moeten nemen met ons serviceteam. Houd er rekening mee dat er op het afleveradres iemand aanwezig moet zijn om de zending in ontvangst te nemen.

Track & trace:
Track & trace is deels geautomatiseerd. Afhankelijk van de logistieke service en welk distributiecentrum de goederen liggen word je automatisch op de hoogte gehouden. In sommige gevallen dien je met ons serviceteam contact op te nemen. 

Klachten

Wij streven ernaar om alles soepel te laten verlopen, maar het kan natuurlijk gebeuren dat er iets misgaat. We begrijpen dat dit vervelend is voor u, en we willen het probleem zo snel mogelijk oplossen. Tegelijkertijd bekijken we waar we kunnen verbeteren om herhaling te voorkomen.

Heeft u een klacht of bent u ontevreden? Neem dan zo snel mogelijk contact met ons op via telefoon: 020-2222742, per e-mail: service@truedata.nl, of neem direct contact op met een van onze accountmanagers.

Retournering en Garantie

Wij werken hard aan het maken van afspraken met onze toeleveranciers en fabrikanten om retourzendingen beter te kunnen faciliteren. Hoewel het in veel gevallen lukt een product te retourneren, is dit niet altijd mogelijk. Informeer uzelf goed voor u een product koopt of neem contact op met ons serviceteam voor advies.

Bij een retourzending moet u rekening houden met het volgende:

  • Het product moet compleet, onbeschadigd, ongebruikt en in ongeopende verpakking zijn.
  • Verzend- en retourkosten worden niet vergoed, tenzij de fout bij ons ligt.
  • Voor geopende, gebruikte of beschadigde producten kan een retour mogelijk worden geregeld, afhankelijk van de staat van het product en de verpakking. De hoogte van de restitutie kan hierbij variëren.

Sommige producten kunnen niet worden geretourneerd, waaronder:

  • Software, beeld- of geluidsdragers en computerprogrammatuur waarvan de verzegeling is verbroken.
  • Speciaal voor u bestelde en/of samengestelde producten (CTO/BTO).
  • Producten waarbij uitdrukkelijk vermeld staat dat het retourrecht niet van toepassing is.
  • Digitale producten zoals downloadbare software (ESD), softwarelicenties en giftcards.
  • Producten waarbij een contract is verbonden.
  • Apple DEP-bestellingen.
  • Uitgevoerde diensten zijn niet te retourneren.
Na ontvangst en goedkeuring van uw retourzending ontvangt u een creditfactuur. Deze kunt u zelf verrekenen met eventuele openstaande posten, of u kunt een verzoek indienen bij uw contactpersoon om het bedrag binnen 5 werkdagen op uw rekening te laten terugstorten.

Garantie

De garantie op onze producten wordt verstrekt door de fabrikant en eventuele garantieclaims dienen rechtstreeks bij hen afgehandeld te worden. Let er goed op of de standaard garantieperiode en het garantieniveau voldoende zijn voor uw behoeften. Veel artikelen bieden de mogelijkheid tot een aantrekkelijke garantie-uitbreiding bij de aanschaf. Houd er rekening mee dat deze uitbreiding, afhankelijk van de fabrikant, achteraf lastig of zelfs niet meer geregeld kan worden.