Voor bedrijven & organisaties

Gratis verzending vanaf € 250,-

Groot assortiment producten en merken

Levering volgende dag op voorraadartikelen

Uw zakelijke IT dienstverlener

5YR SVCS Coverage w/Monitoring and

Productcode: WMD5YOSNBD-SP-05 | EAN/UPC: -
3.528,78 excl. BTW
WMD5YOSNBD-SP-05 - 5 jaar Monitoring & Dispatch service
  • opwaarderen
  • 5 jaar
  • Service-uren (hours x days): 24x7
Op voorraad: 0 stuk(s)
Levertijd:
Product:
5YR SVCS Coverage w/Monitoring and
4269,82 incl. 21% btw 3528,78excl. 21% btw
Voorraad: 0
5YR SVCS Coverage w/Monitoring and € -,--
Winkelwagen
Stuur mij een notificatie bij voorraad
Monitoring & Dispatch ontzorgt
Monitoring & Dispatch Service is een remote monitoring & troubleshoot dienst, garantie verlenging en on-site reparatie service in één. Zo kan de eindgebruiker zijn APC ups* op een betrouwbare, kostenefficiënte en zorgeloze manier op afstand te laten bewaken, maar ook snel on-site te laten repareren indien nodig.

Maximaliseert de beschikbaarheid
24/7 deskundige remote monitoring en troubleshooting door het Schneider Electric Connected Services Hub en on-site service inclusief benodigde onderdelen en arbeid, plus een pro-actief maandelijks risico rapport met kpi's en aanbevelingen minimaliseert de kans op downtime en/of onverwachte kosten. Indien een probleem niet direct op afstand kan worden verholpen, wordt een Schneider Electric monteur met (directe toegang tot) vervangingsonderdelen gestuurd om het probleem on-site te verhelpen (obv next business day).

Upgrade van de fabrieksgarantie
Deze 5 jaars Monitoring & Dispatch Service is tevens een verlenging van de standaard APC ups fabrieksgarantie naar respectievelijk 5 jaar. Omdat M&D ook vervangingsonderdelen omvat dient hij zodoende bij de initiële aanschaf van de UPS te worden aangekocht. Doordat de service zowel de reparatie kosten (arbeids-, installatie- en voorrijkosten), als ook de vervangingsonderdelen omvat, worden onverwachte kosten voorkomen.

*Een APC ups voorzien van SmartConnect of een netwerkkaart is vereist.

Omvang van Monitoring & Dispatch Services
Schneider Electric Remote services;
• Activeert de Monitoring & Dispatch service.

• Biedt 24/7 monitoring van aangesloten apparaten met Monitoring & Dispatch service-dekking.

• Maakt melding van alarmen aan de klant via de EcoStruxure IT-app.

• Maakt melding van incidenten aan de klant via de telefoon en/of EcoStruxure IT-app.

• Verzamelt data voor data-analyse.

• Zorgt voor maandelijkse en halfjaarlijkse rapporten inclusief KPI's, aanbevelingen en best practices.


Schneider Electric On-site services;
• Systeemstatus controleren en opnemen
Documenteert de systeemstatus bij aankomst op de site (d.w.z. online, bypass, verminderde capaciteit, enz.)

• Diagnostiseren
Bevestigt indien nodig het gemelde probleem.

• Reparatie
Vervangt alle onderdelen die niet werken zoals verwacht en repareer het systeem indien nodig.

• Test
Volledige functionele tests uitgevoerd nadat corrigerende maatregelen zijn genomen.

• Rapport opstellen en afleveren
Beschrijft het probleem en beschrijf de genomen corrigerende maatregelen. Een gedetailleerd rapport zal worden verstrekt.

• Recycling en verwijdering van componenten
Verzendt het vervangende product en geef een gefrankeerd retouretiket voor de gebruikte UPS, batterij of gerelateerde accessoire.

Verantwoordelijkheden van de klant
• Koop de Monitoring & Dispatch service voor de geselecteerde ups en stem het aantal af op de (optioneel verlengde) fabriekgarantie van de bijbehorende APC ups.
• Maak een EcoStruxure IT account aan en download, installeer en registreer de nieuwste versie van EcoStruxure IT Gateway.
• Download en installeer de EcoStruxure IT-app op uw mobiele apparaat.
• inventariseer de netwerkapparaten en selecteer degene die moeten worden aangesloten en bewaakt.
• Vermeld de contactgegevens van degene die 24/7 de notificaties van incidenten wil ontvangen en dus gecontacteerd mag worden door Schneider Electric. (En houdt deze up to date)

(Voor meer info/uitleg zie het statement of work document en het onboarding document)

Kenmerken

Type product
opwaarderen
Service-uren (hours x days)
24x7
Aantal jaar
5 jaar

Deze data wordt aangeleverd door Icecat en gematcht door een automatisch proces ter inzage en vergelijking. Bij aankoop raden we aan deze gegevens bij de website van de fabrikant of elders te valideren. Wij zijn niet verantwoordelijk voor mogelijke fouten in deze data.

Productvideo

Heb je zelf een goede video voor dit product? Youtube video indienen

Reviews

Gerelateerde producten

Afbeelding Fortinet FortiGate-400E 1 Year FortiGuard Security Rating Service - 1 license(s) - 1 year(s)

Fortinet FortiGate-400E 1 Year FortiGuard Security Rating Service - 1 license(s) - 1 year(s)

Productcode: FC-10-0400E-175-02-12
EAN/UPC:
Fortinet FC-10-0400E-175-02-12, 1 licentie(s), 1 jaar
Levertijd 1-6 weken

1.853,52

Winkelwagen
Afbeelding Dell Upgrade from 1Y Collect & Return to 3Y Premium Support

Dell Upgrade from 1Y Collect & Return to 3Y Premium Support

Productcode: XNBNMM_1CR3PR
EAN/UPC:
Upgrade van 1 jaar Collect & Return tot 3 jaren Premium Support
  • 24x7 toegang met voorrang tot hardware- en softwaresupport
  • Support op locatie na diagnose op afstand
  • Internationale support – hulp die met u meereist
  • Automatische waarschuwingen bij hardware- en softwareproblemen met SupportAssist
Levertijd 1-6 weken

313,32

Winkelwagen
Afbeelding Honeywell SVCSL22-SG1R garantie- en supportuitbreiding 1 jaar

Honeywell SVCSL22-SG1R garantie- en supportuitbreiding 1 jaar

Productcode: SVCSL22-SG1R
EAN/UPC:
Honeywell SVCSL22-SG1R, 1 jaar
Levertijd 1-6 weken

55,19

Winkelwagen
Afbeelding Fortinet FortiCare Priority RMA 4-hour Courier

Fortinet FortiCare Priority RMA 4-hour Courier

Productcode: FC-10-F201F-211-02-12
EAN/UPC:
Fortinet FC-10-F201F-211-02-12, 1 licentie(s), 1 jaar, 24x7
  • 1 licentie(s)
  • 1 jaar
  • Service-uren (hours x days): 24x7
  • Responstijd: 4 uur
Levertijd 1-6 weken

744,41

Winkelwagen