Als er een hardwareprobleem optreedt, wilt u zo snel mogelijk weer aan de slag. Onze HP onsite hardwaresupport op de volgende werkdag voor oplossingen, die speciaal voor uw HP Point-of-Service producten ontworpen is, omvat dekking voor zes aangesloten randapparaten om de uptime van de producten te verbeteren. Hulp is altijd beschikbaar, in de vorm van hoogwaardige assistentie op afstand of praktische onsite support, zodat u zo snel mogelijk weer aan de slag kunt.
Product features
- Supportdekking voor uw hele POS-oplossing
Uw complete POS-oplossing (een basiseenheid en tot 6 randapparaten) wordt ondersteund door onze expertise en onze efficiënte service en support. - Ontvang hulp per telefoon of bij u op locatie
Onze supportspecialisten staan altijd klaar om u op de meest geschikte manier te helpen: op afstand, telefonisch of op locatie. - Houd controle over uw data
Meer veiligheid en controle bij problemen met defecte schijven. HP stelt een diagnose, levert een vervangende schijf en laat u de oude schijf behouden.
Kenmerken
Next Business Day (NBD)
Ja
HP-segment
Bedrijf, Enterprise
Leveranciersinformatie
Type ondersteuning
Onsite reparatie
Plaats van service
Onsite
Garantiedekking
Binnen garantie
Dekkingsgegevens
Standaard werkdagen – 9 uur
Reactietijd
Respons op volgende werkdag
Servicemethode
Onsite reparatie
Aanvullende informatie
Inclusief dekking voor 1 externe monitor tot 22 inch en tot zes HP randapparaten
Extra ondersteuningsmogelijkheid
Behoud van defecte media; pc-oplossing
Type verzorgingspakket
Electronisch
Dekkingsperiode
60 maand(en)