HP Hardwaresupport onsite service biedt hoogwaardige remote assistentie en onsite support voor de gedekte hardware en stelt u in staat de uptime van producten te verbeteren. U heeft keuze uit meerdere serviceniveau-opties met verschillende responstijden en dekkingsperioden en uit verschillende looptijden om flexibel in uw specifieke servicebehoeften te voorzien.
Product features
- Geen onderdelenvoorraad nodig
Verbeter de uptime van uw systeem - Toegang tot deskundige technische hulp
Uw servicetechnici krijgen hulp van ervaren HP servicetechnici voor remote probleemdiagnose en ondersteuning. - Inclusief verzendkosten
Verzendkosten zijn inbegrepen bij standaard levering en er zijn extra opties beschikbaar voor levering op een vooraf bepaalde tijd en plaats.
Kenmerken
HP-segment
Bedrijf, Enterprise
Leveranciersinformatie
Type ondersteuning
Exchange
Plaats van service
Channel
Garantiedekking
Binnen garantie
Dekkingsgegevens
Standaard werkdagen – 9 uur
Reactietijd
Respons op volgende werkdag
Servicemethode
Vervanging onderdelen
Type verzorgingspakket
Electronisch
Dekkingsperiode
48 maand(en)
Logistics options
Verzending onderdelen op volgende werkdag