HP Priority Access Plus Service biedt alle kenmerken van HP Priority Access Service, zoals directe toegang tot technisch bekwame remote supportagents en een wereldwijd consistente ervaring in meer dan 60 landen en meer dan 20 talen. Daarnaast biedt het een toegewezen remote aanspreekpunt voor het beheer van uw supportbehoeften en driemaandelijkse rapporten.
[1]Product features
- Ondersteuning waar en wanneer dat nodig is
Pluspunt 1: Toegewezen expert van customersupport die uw servicewensen in het oog houdt. - De kracht van goed inzicht
Pluspunt 2: Driemaandelijks rapport op executiveniveau over de productkwaliteit en de servicestatus om uw bedrijf operationeel te houden. - Support op een hoger niveau
Pluspunt 3: Een speciale escalatieprocedure die afgestemd is op de behoeften van uw onderneming.
Leveranciersinformatie
Type ondersteuning
Priority Services
Plaats van service
Ondersteuning op
Garantiedekking
Garantie-onafhankelijk
Dekkingsgegevens
Standaard werkdagen – 9 uur
Reactietijd
Volgende beschikbare agent
Type verzorgingspakket
Electronisch