HP Active Care helpt uw IT optimale uptime en snelle probleemoplossing op HP apparaten te voorzien.
[1,2] Met technische ondersteuning op afstand, voorspellende analyses betreffende apparaatstatus, herstelservices en ondersteuning op locatie binnen één werkdag zorgt HP Active Care ervoor dat uw medewerkers zowel op kantoor als onderweg operationeel blijven.
Product features
- Snelle responstijden
Optimaliseer de uptime door gebruik te maken van voorspellende analyses en proactieve inzichten, mogelijk gemaakt door HP TechPulse. Door bij de status van elk HP apparaat van elke werknemer de vinger aan de pols te houden, kan IT sneller vaststellen wat er gerepareerd moet worden en onderdelen vervangen. - Snelle oplossingen
Zorg voor minder storingen in apparatuur met Automatic Case Generation dat een case aanmaakt als er een probleem wordt gedetecteerd en IT inschakelt om de reparatie te plannen.
Leveranciersinformatie
Type ondersteuning
Active Care
Plaats van service
Remote en onsite
Garantiedekking
Post-warranty
Dekkingsgegevens
Standaard werkdagen – 9 uur
Reactietijd
Respons op volgende werkdag
Servicemethode
Onsite en voorspellende ondersteuning
Extra ondersteuningsmogelijkheid
Active Care
Type verzorgingspakket
Electronisch
Dekkingsperiode
12 maand(en)