HP Priority Management Service biedt alle kenmerken van HP Priority Access Service, zoals directe toegang tot technisch bekwame remote supportagents en een wereldwijd consistente ervaring in meer dan 60 landen en meer dan 20 talen. Daarnaast biedt het een HP wereldwijde supportmanager in uw regio die uw IT-supportbehoeften beheert en daar proactief op inspeelt. Bovendien krijgt u onderdelen met prioriteit, prestatiebewaking, rapporten op executiveniveau en proactieve supportplanning.
[1]Product features
- Maak kennis met de IT-beheerder in uw land
Een wereldwijde customersupportmanager in uw regio beheert uw IT-supportbehoeften en speelt daar proactief op in. - Uw belang staat altijd voorop
Minder downtime dankzij toegang met prioriteit tot de onderdelen die u nodig hebt om problemen snel te verhelpen. - U bent altijd zeker van een uitstekende ondersteuning
Kies een IT-supportpartner die u helpt de prestaties van uw systeem te bewaken, die rapporten op executiveniveau produceert en proactief plant voor uw supportbehoeften.
Leveranciersinformatie
Type ondersteuning
Support met prioriteit
Plaats van service
Remote
Garantiedekking
Garantie-onafhankelijk
Dekkingsgegevens
Standaard werkdagen – 9 uur
Reactietijd
Volgende beschikbare agent
Type verzorgingspakket
Electronisch