Beperk onderbrekingen met ondersteuning op afstand en reparaties op locatie, dankzij AI die problemen voorspelt, meldingen verstuurt en processen automatiseert.
[1,2]Product features
- Snelle responstijden
Verhoog uw productiviteit met de voorspellende detectie van problemen en waarschuwingen aan de gebruiker. Ontdek snel de nodige reparaties en vervangingen, zodat uw medewerkers ongestoord kunnen doorwerken. - Los apparaatproblemen van gebruikers snel op
Reparaties verlopen vlotter dankzij de geautomatiseerde case-aanmaak. Bij een probleem wordt automatisch een case geopend, zodat IT een reparatie kan inplannen op een moment dat het de eindgebruiker schikt.
Kenmerken
Ondersteuning ter plekke
Ja
Externe desktopondersteuning
Ja
Leveranciersinformatie
Type ondersteuning
Active Care
Plaats van service
Remote en onsite
Garantiedekking
Binnen garantie
Dekkingsgegevens
Standaard werkdagen – 9 uur
Reactietijd
Respons op volgende werkdag
Servicemethode
Onsite en voorspellende ondersteuning
Extra ondersteuningsmogelijkheid
Behoud van defecte media
Type verzorgingspakket
Electronisch
Dekkingsperiode
60 maand(en)