HP Active Care helpt uw IT optimale uptime en snelle probleemoplossing op HP apparaten te voorzien.
[1,2] Met technische ondersteuning op afstand, voorspellende analyses betreffende apparaatstatus, herstelservices en ondersteuning op locatie binnen één werkdag zorgt HP Active Care ervoor dat uw medewerkers zowel op kantoor als onderweg operationeel blijven.
Product features
- Snelle responstijden
Profiteer van een snelle, betrouwbare respons en probleemoplossing nu er steeds meer op afstand wordt gewerkt. HP Active Care schakelt de HP Klantenondersteuning in om snel het probleem op te sporen en oplossingen te bieden waarmee klanten weer snel aan het werk kunnen. - Snelle oplossingen
Zorg voor minder storingen in apparatuur met Automatic Case Generation dat een case aanmaakt als er een probleem wordt gedetecteerd en IT inschakelt om de reparatie te plannen.
Kenmerken
Ondersteuning ter plekke
Ja
Externe desktopondersteuning
Ja
Leveranciersinformatie
Type ondersteuning
Active Care
Plaats van service
Remote en onsite
Garantiedekking
Binnen garantie
Dekkingsgegevens
Standaard werkdagen – 9 uur
Reactietijd
Respons op volgende werkdag
Servicemethode
Onsite en voorspellende ondersteuning
Extra ondersteuningsmogelijkheid
Behoud van defecte media
Type verzorgingspakket
Electronisch
Dekkingsperiode
48 maand(en)