Beperk onderbrekingen met ondersteuning op afstand en reparaties op locatie, dankzij AI die problemen voorspelt, meldingen verstuurt en processen automatiseert.
[1,2]Product features
- Snelle responstijden
Verhoog uw productiviteit met de voorspellende detectie van problemen en waarschuwingen aan de gebruiker. Ontdek snel de nodige reparaties en vervangingen, zodat uw medewerkers ongestoord kunnen doorwerken. - Los apparaatproblemen van gebruikers snel op
Reparaties verlopen vlotter dankzij de geautomatiseerde case-aanmaak. Bij een probleem wordt automatisch een case geopend, zodat IT een reparatie kan inplannen op een moment dat het de eindgebruiker schikt.
Kenmerken
Servicetype
Next Business Day
Service-uren (hours x days)
9x5
Ondersteuning ter plekke
Ja
Leveranciersinformatie
Type ondersteuning
Active Care
Plaats van service
Remote en onsite
Garantiedekking
Onder garantie
Dekkingsgegevens
Standaard werkdagen – 9 uur
Reactietijd
Respons op volgende werkdag
Servicemethode
Onsite en voorspellende ondersteuning
Type verzorgingspakket
Electronisch
Dekkingsperiode
48 maand(en)