HP User Advisory Support Service biedt uw technologiegebruikers toegang tot advies en hulp voor printproducten en gangbare softwareapplicaties, zoals webbrowsers, tekstverwerkers, antivirus- en e-mailapplicaties van toonaangevende fabrikanten als Microsoft, Adobe en Netscape. User Advisory Support (UAS) Service biedt u één aanspreekpunt voor technische ondersteuning per telefoon of via internet voor printproducten en een scala aan bedrijfssoftware van verschillende fabrikanten. UAS omvat advies en technische assistentie over de functionaliteit en het gebruik van printproducten en software-applicaties voor zakelijk gebruik en programma's die draaien onder Microsoft besturingssystemen. UAS is beschikbaar in twee serviceopties voor geselecteerde producten.
Leveranciersinformatie
Type ondersteuning
Technische assistentie op afstand
Plaats van service
Remote
Garantiedekking
Post-warranty
Dekkingsgegevens
Standaard werkdagen – 9 uur
Reactietijd
Volgende beschikbare agent
Type verzorgingspakket
Electronisch
Dekkingsperiode
12 maand(en)