Bedrijfsprocessen zijn sterk afhankelijk van virtuele samenwerkingstools, waardoor uw unified communications-omgeving een topprioriteit is. U hebt een supportteam nodig dat uw unieke omgeving en specifieke behoeften begrijpt. Onze Elite Service biedt een holistische supportstrategie die de prestaties optimaliseert en uw rendement op de investering verhoogt.
Product features
- Eén aanspreekpunt waar u de hulp krijgt die u nodig hebt
Poly wijst een speciale Customer Succes Manager (CSM) toe die de service en support van uw Poly-oplossingen bewaakt, analyseert en daarover rapporteert. - De technische support waar u altijd op kunt rekenen
De TAM is uw primaire technische resource die escalaties beheert, de CSM op de hoogte houdt, aanbevelingen doet voor het plannen van implementaties, versiebeheer biedt voor software- en hardwareproductupgrades, en toeziet op de implementatie van systeemupgrades op afstand. - Wij zorgen ervoor dat u snel weer aan de slag kunt
Poly zorgt voor een snelle vervanging van elk defect hardwareonderdeel dat door Elite wordt gedekt. Als de technische support van Poly bepaalt dat er een reserveonderdeel nodig is om een probleem op te lossen, verzendt Poly een reserveonderdeel en betaalt het alle transportkosten voor levering op de volgende werkdag via een spoedtransportdienst.
Kenmerken
Service-uren (hours x days)
24x7
Compatibiliteit
Poly Sync 60