De uitgebreide dekking gaat in op hetzij de aankoopdatum, hetzij de verzenddatum van de pc, afhankelijk van welke later is. U krijgt de beste dekking en waarde als u de service tegelijk met uw pc aanschaft. Met HP Pick Up and Return Service wordt uw pc snel opgehaald, gerepareerd en teruggestuurd en zijn de verzendkosten inbegrepen. U hebt 24x7 toegang tot technische support en uitgebreide dekking en de pc wordt ondersteund door de fabrikant die deze het beste kent. Opties voor meerdere jaren zijn beschikbaar.
[1]Product features
- Betrouwbare support
Er zijn geen eigen risico's, dekkingslimieten of verborgen kosten. Wij repareren uw apparatuur binnen 7 werkdagen met originele HP onderdelen en HP expertise. - Wij zijn er 7 dagen per week voor u
Maak contact met deskundige agents die 7 dagen per week beschikbaar zijn en u de support bieden die u nodig heeft. - Handige, kosteloze verzending
Moet uw pc worden opgestuurd voor reparatie? Geen probleem! HP stuurt u een portvrij verzendetiket en een doos, zodat het opsturen u niets extra kost.
Kenmerken
Soort
Ophalen & terugbrengen
HP-segment
Bedrijf, Enterprise
Leveranciersinformatie
Type ondersteuning
Haal- en brengservice
Plaats van service
Offsite
Garantiedekking
Binnen garantie
Dekkingsgegevens
Standaard werkdagen – 9 uur
Reactietijd
Reparatie binnen 3-7 werkdagen
Servicemethode
Reparatie depot
Type verzorgingspakket
Electronisch
Dekkingsperiode
36 maand(en)
Logistics options
Haal- en brengservice door koerier