Wanneer u op reis bent heeft u net zoveel behoefte aan betrouwbare ondersteuning als op kantoor – of misschien nog wel meer. Met HP onsite hardwaresupport op de volgende werkdag op reis met behoud van defecte media bent u in tal van landen overal ter wereld verzekerd van een snelle respons op de volgende werkdag.
[1] Wanneer opslagmedia defect raken, houdt u controle over uw gevoelige data.
Product features
- Betrouwbare ondersteuning op reis
Uw vaste schijf en kritische data behouden als de schijf beschadigd raakt terwijl u op op reis bent. Plus 3 jaar onsite reparatie van uw computer op de volgende werkdag door een door HP gekwalificeerd technicus.
Hoogwaardige onsite en remote support van HP met de mogelijkheid om defecte media vast te houden en deze volgens uw veiligheidsstandaarden af te voeren in diverse landen overal ter wereld. HP externe monitor is niet inbegrepen.
Alles is mogelijk: reizen met uw notebook, uw gevoelige data behouden als de vaste schijf defect is en jaren support voor minder dan de gemiddelde prijs van een nieuwe schijf. - Onsite support, waar u ook bent
Als uw hardware door een technicus gerepareerd moet worden, komt HP naar u toe, ook als u ver van huis bent. Wij zijn er op de volgende werkdag om u snel weer aan de slag te helpen.
Kenmerken
Next Business Day (NBD)
Ja
HP-segment
Bedrijf, Enterprise
Leveranciersinformatie
Type ondersteuning
Onsite reparatie
Plaats van service
Onsite
Garantiedekking
Binnen garantie
Dekkingsgegevens
Standaard werkdagen – 9 uur
Reactietijd
Respons op volgende werkdag
Servicemethode
Onsite reparatie
Aanvullende informatie
Exclusief externe monitor
Extra ondersteuningsmogelijkheid
Behoud van defecte media; Dekking op reis
Type verzorgingspakket
Electronisch
Dekkingsperiode
48 maand(en)