Haal- en brengservice met behoud van defecte media biedt voor in aanmerking komende producten hoogwaardige retour-aan-HP services met remote telefonische support en offsite reparatie in een door HP aangewezen reparatiecentrum. De service omvat ophalen, offsite reparatie, materialen en onderdelen, arbeidskosten en retourzending. Als opslagmedia defect raken, houdt u controle over uw gevoelige data.
Product features
- Kies voor deur-tot-deur service
HP biedt een haal- en brengservice met ophalen, reparatie van het defecte product en retourzending van het werkende product. - Reduceer uw kosten
Voor producten in niet-bedrijfskritische omgevingen biedt haal- en brengservice een betrouwbaar, voordelig alternatief voor onsite support. - Profiteer van hoogwaardige support
De deskundige technici van HP hebben de tools en middelen om uw apparatuur vakkundig te repareren.
Kenmerken
Soort
Ophalen & terugbrengen
HP-segment
Bedrijf, Enterprise
Leveranciersinformatie
Type ondersteuning
Haal- en brengservice
Plaats van service
Offsite
Garantiedekking
Binnen garantie
Dekkingsgegevens
Standaard werkdagen – 9 uur
Reactietijd
Reparatie binnen 3-7 werkdagen
Servicemethode
Reparatie depot
Aanvullende informatie
Exclusief externe monitor
Extra ondersteuningsmogelijkheid
Behoud van defecte media
Type verzorgingspakket
Electronisch
Dekkingsperiode
36 maand(en)
Logistics options
Haal- en brengservice door koerier