Haal- en brengservice met behoud van defecte media biedt voor in aanmerking komende producten hoogwaardige retour-aan-HP services met remote telefonische support en offsite reparatie in een door HP aangewezen reparatiecentrum. De service omvat ophalen, offsite reparatie, materialen en onderdelen, arbeidskosten en retourzending. Als opslagmedia defect raken, houdt u controle over uw gevoelige data.
Product features
- Kies voor deur-tot-deur service
HP biedt een haal- en brengservice met ophalen, reparatie van het defecte product en retourzending van het werkende product. - Reduceer uw kosten
Voor producten in niet-bedrijfskritische omgevingen biedt haal- en brengservice een betrouwbaar, voordelig alternatief voor onsite support. - Profiteer van hoogwaardige support
De deskundige technici van HP hebben de tools en middelen om uw apparatuur vakkundig te repareren. 
                            
                         
                        
                        
                        
                        
                            
Kenmerken
  Soort
  Ophalen & terugbrengen
 
  HP-segment
  Bedrijf, Enterprise
 
 
Leveranciersinformatie
  Type ondersteuning
  Haal- en brengservice
 
  Plaats van service
  Offsite
 
  Garantiedekking
  Binnen garantie
 
  Dekkingsgegevens
  Standaard werkdagen – 9 uur
 
  Reactietijd
  Reparatie binnen 3-7 werkdagen
 
  Servicemethode
  Reparatie depot
 
  Aanvullende informatie
  Exclusief externe monitor
 
  Extra ondersteuningsmogelijkheid
  Behoud van defecte media
 
  Type verzorgingspakket
  Electronisch
 
  Dekkingsperiode
  36 maand(en)
 
  Logistics options
  Haal- en brengservice door koerier