Als er een probleem met uw pc is, wilt u dat dit wordt opgelost. Met HP Retour aan depot krijgt u hulp om de meeste problemen telefonisch of via online chat op te lossen. En bij meer serieuze problemen kunt u het apparaat naar een geautoriseerd reparatiecentrum in de buurt sturen. Onze deskundige technici stellen een diagnose en repareren het apparaat binnen 4-7 werkdagen
[1] en wij betalen voor de retourzending, dus u kunt snel weer aan het werk. Retour aan depot is een kostenefficiënt alternatief voor onsite service en omvat arbeid, onderdelen en materialen.
Product features
- Hoogwaardige support
Support via telefonische assistentie op afstand om te beginnen met de oplossen van het probleem. Als het probleem niet op afstand kan worden opgelost, brengt u uw pc naar een door HP aangewezen reparatiecentrum voor reparatie of vervanging.
Voordelige aan te schaffen oplossing met dekking voor apparatuur, reparatie of vervanging, alle onderdelen, arbeid en retourzending van de pc. HP externe monitor is niet inbegrepen.
Een gerust gevoel met 3 jaar volledige retour aan depot dekking - Betrouwbaar, voordelig alternatief voor onsite support
Voor producten in een niet-bedrijfskritische omgeving is retour aan depot een voordelige alternatief voor de duurdere onsite support.
Kenmerken
Aantal licenties
1 licentie(s)
Leveranciersinformatie
Type ondersteuning
Offsite reparatie
Plaats van service
Offsite
Garantiedekking
Binnen garantie
Dekkingsgegevens
Standaard werkdagen – 9 uur
Reactietijd
Reparatie binnen 3-7 werkdagen
Servicemethode
Reparatie depot
Aanvullende informatie
Exclusief externe monitor
Type verzorgingspakket
Electronisch
Dekkingsperiode
24 maand(en)
Logistics options
Carry-in of verzending door klant