Voor bedrijven & organisaties

Gratis verzending vanaf € 250,-

Groot assortiment producten en merken

Levering volgende dag op voorraadartikelen

Uw zakelijke IT dienstverlener

Lenovo Premier Support - Extended service agreement

Productcode: 5WS0W86735 | EAN/UPC: -
187,49 excl. BTW
5 Year Premier Support With Onsite
  • opwaarderen Ter plaatse Premier Support
  • 1 licentie(s)
  • 5 jaar
  • Service-uren (hours x days): 24x7x365
  • Responstijd: 24 uur
  • Telefoon sondersteuning Ondersteuning ter plekke
Op voorraad: 0 stuk(s)
Levertijd:
Product:
Lenovo Premier Support - Extended service agreement
226,86 incl. 21% btw 187,49excl. 21% btw
Voorraad: 0
Lenovo Premier Support - Extended service agreement € -,--
Winkelwagen
Stuur mij een notificatie bij voorraad
LenovoTM Premier Support geeft zowel je IT-personeel als je eindgebruikers een VIP-behandeling. Profiteer van een directe lijn met onze beste technici die eerst luisteren en vervolgens elk probleem snel oplossen, zonder scripts. Je hebt ook toegang tot technische accountmanagers die fungeren als je enige contactpersoon voor casemanagement. Geniet van de consistentie, verantwoordelijkheid en inzichtelijkheid die je verdient. En dankzij onze service voor reparatie op de volgende werkdag en voorrang wanneer je onderdelen nodig hebt, beperk je systeemdowntime en onderbrekingen in de productiviteit tot het absolute minimum.

Technische ondersteuning met het verschil van Premier

• Ervaren technici.
• End-to-end casemanagement.
• Problemen worden sneller en in één keer opgelost.


Wil je een stapje verdergaan als het gaat om ondersteuning voor je bedrijf en je werknemers? Lenovo Premier Support geeft zowel je IT-personeel als je eindgebruikers een VIP-behandeling.

We begrijpen dat de IT-afdeling de efficiëntie moet verhogen, de complexiteit moet verminderen en ervoor moet zorgen dat je eindgebruikers kunnen blijven doorwerken. We weten dat je eindgebruikers snelle ondersteuning zonder frustraties verwachten. Lenovo kan dit bieden.

Premier Support Center

• Geavanceerde technische ondersteuning, 24 x 7 x 365 beschikbaar
• Speciaal telefoonnummer en geen menu waar je doorheen moet lopen
• Eén contactpersoon voor end-to-end casemanagement en escalatie
• Ondersteuning voor hardware en OEM-software (1)

Technical Account Managers (TAMs)
• Proactief relatie- en escalatiebeheer
• Persoonlijke aanbevelingen voor je bedrijf
• Uitgebreide kwartaalrapporten en accountoverzichten

VIP Treatment
• Vooraan in de wachtrij voor serviceaanvragen
• Service op locatie op de volgende werkdag(2)
• Garantieclaims inclusief arbeid en onderdelen (2)

Waarom Premier Support?

Als IT-budgets krimpen, bent u genoodzaakt de complexiteit en operationele kosten te verminderen en manieren te vinden om de efficiëntie van uw IT-ondersteuningsteams op een hoger plan te brengen. Lenovo™ Premier Support biedt ondersteuning bij het beheer van routinematige ondersteuningstaken, waardoor uw ITpersoneel de tijd heeft om zich te richten op strategische activiteiten die essentieel zijn voor het verbeteren van de organisatie.

Wij kunnen de productiviteit van uw eindgebruikers verbeteren en systeemdowntime beperken met directe toegang tot ervaren Lenovo™ technici die geavanceerde software- en hardwareondersteuning bieden, zonder script. Lenovo's™ TAMteams leveren end-to-end casemanagement voor een snellere probleemoplossing, zonder gedoe.

Je hebt ook toegang tot technische accountmanagers die fungeren als je enige contactpersoon voor casemanagement. Geniet van de consistentie, verantwoordelijkheid en inzichtelijkheid die je verdient. En dankzij onze service voor reparatie op de volgende werkdag en voorrang wanneer je onderdelen nodig hebt, beperk je systeemdowntime en onderbrekingen in de productiviteit tot het absolute minimum.

Dat is het verschil van Premier.

1) Niet inbegrepen:
• Ondernemingssoftware
• Software die niet door Lenovo is geleverd
• Reserveonderdelen en onderhoud die niet binnen de garantie vallen

2) Als onderdelen niet op voorraad zijn, kan dit leiden tot vertraging. Niet beschikbaar in alle landen. Als Lenovo bepaalt dat het probleem met je product wordt gedekt door de productgarantie maar niet kan worden opgelost via de telefoon of door een onderdeel dat door de klant wordt vervangen, wordt de reparatie op locatie uitgevoerd. Als je belt na 15.00 uur plaatselijke tijd, is voor de service een extra werkdag nodig. Service op locatie is alleen beschikbaar in stedelijke gebieden. Service op de volgende dag is niet gegarandeerd.

3) Niet beschikbaar in alle landen.

4) Verschillende niveaus beschikbaar. Selecteer de criteria die van toepassing zijn. Voor meer details kan u vrijblijvend uw locale Lenovo vertegenwoordiger contacteren.

Kenmerken

Aantal licenties
1 licentie(s)
Type product
opwaarderen
Soort
Ter plaatse
Servicetype
Premier Support
Service included
Onderdelen
Service-uren (hours x days)
24x7x365
Responstijd
24 uur
Aantal jaar
5 jaar
Telefoon sondersteuning
Ja
Ondersteuning ter plekke
Ja

Verpakking

Aantal per verpakking
1 stuk(s)

Deze data wordt aangeleverd door Icecat en gematcht door een automatisch proces ter inzage en vergelijking. Bij aankoop raden we aan deze gegevens bij de website van de fabrikant of elders te valideren. Wij zijn niet verantwoordelijk voor mogelijke fouten in deze data.

Productvideo

Heb je zelf een goede video voor dit product? Youtube video indienen

Beschikbare brochures

Reviews

Gerelateerde producten

Afbeelding HP Poly+ - Extended service agreement

HP Poly+ - Extended service agreement

Productcode: P18018112
EAN/UPC:
1 Year Poly+ RPCS/RMX 1800 res License Pack-5x1080p60/10x1080p30/20x720p/40xSD
  • Ecosystem Cloud Partner Support (ECPS)
  • Geüpgradede IT-tools verbeteren gebruikerservaringen
  • Softwareupgrades en -updates
  • Toegang tot de Support Portal
  • Kortingen op Professional Services
  • Escalatiebeheer
  • Incidentbeheer
  • Uitbreidingsoptie onsite support
Levertijd 1-6 weken

11.884,93

Winkelwagen
Afbeelding HP Electronic HP Care Pack Software Technical Support

HP Electronic HP Care Pack Software Technical Support

Productcode: UA1C4E
EAN/UPC:
3 jr. 9x5 support voor LRS MFPsecure Xerox 1-99
Levertijd 1-6 weken

172,13

Winkelwagen
Afbeelding QNAP 5Y 5X13 NBD onsite-TS-h3077AFU seri

QNAP 5Y 5X13 NBD onsite-TS-h3077AFU seri

Productcode: NBD5Y-TS-H3077AFU-CH
EAN/UPC:
5 Y, 5X13 NBD (onsite), w/o HDD/SSD (CH), f/ TS-h3077AFU
  • Ter plaatse Next Business Day
  • 1 licentie(s)
  • 5 jaar
  • Service-uren (hours x days): 13x5
  • Ondersteuning ter plekke
Levertijd 1-6 weken

1.785,18

Winkelwagen
Afbeelding HPE Foundation Care 24x7 Service

HPE Foundation Care 24x7 Service

Productcode: H5GK5E
EAN/UPC:
HPE Aruba Networking Foundational Care 3Y 4HR Onsite 7205-K12-128 SVC, 3 jaar, 24x7
Levertijd 1-6 weken

11.635,26

Winkelwagen